6. 6. 2012

Barbie Grace - So In Style - Ruby

6.7.2012

Před několika týdny se mi podařilo na Aukru vydražit tuto nádhernou Grace. Má úžasné vlasy, navrchu světle hnědé a vespod podbarvené tmavě hnědě. Má třpytivé líčení jako většina Grace. Přišla ke mě v šatech od Artsy a se sytě růžovými pantoflíčky. Bylo to překvapení, protože dražena byla jako nahá. První fotky tedy vznikly v oblečku, ve kterém přišla. Barvičky na šatech jí slušely, tak proč ne.

Poté jsem na Mimibazaru sehnala jednotlivé kousky oblečení z řady Rocawear. Sice je každý kousek od jiné panenky (top od Chandry, capri kalhoty od Grace a botky od Kary), ale oblékla jsem jí je jako komplet. Myslím, že i barevně ladí a černošské oblečení je vždy takové pestré.

Jediné, co se mi nepodařilo nikde vypátrat, je její původ. Vůbec nevím, do které řady patří. Je možné, že je převlasená a tím se z ní stává OOAK. Třeba někdo z Vás bude vědět, kam ji zařadit a budu ráda, když mi poradíte.

Po Ľubovu pátrání jsme zjistili, že je to původně Grace z řady Stylin Hair.

Původní podoba

Ode mě dostala jméno Ruby.
Oblečení je ve skutečnosti barevně mnohem výraznější, ale fotila jsem dnes při sluníčku, tak to vyšlo takto. Nejvíc se mi líbí lodičky.

1 komentář:

  1. Wau, to ste museli asi riadne pátrať. Tie lodičky sú úžasné <3

    OdpovědětVymazat