15. 6. 2012

Nové jméno pro Barbie Basics 2.0 - No. 8

15. června 2012

Udělala jsem pár fotek v přírodě. Osmička má již umyté vlasy a trochu natužené gelem. Sice jsem měla představu, že jí vzadu vlasy přizvednu, ale jsou dlouhé, tak to bohužel nejde. Tak alespoň nejsou ulízlé. Oblékla jsem jí meruňkové tričko s třpytivým potiskem, které jí krásně ladí k pleti. Doplnila jsem šedo-stříbrnými capri kalhotami a střevíčky ve stejné barvě. Kabelka je také v šedo-stříbrných tónech. První fotky jsou u truhlíků na okně, kde mi krásně kvetou petúnie. Další jsou u stromečků, které tvořily pěknou kulisu.

Vybírala jsem vhodná jména pro ni a trvalo mi to docela dlouho. Přesto si stále nejsem jistá, které mám vybrat. Nejprve jsem vybírala mezi vyloženě africkými jmény, ale líbilo se mi jen pár - Dayo, Eniola, Eshe, Farai, Imani, Nia. Další výběr byl z anglických jmen, která mi k ní pasují víc - Ebony, Elle, Heaven, Keisha, Latisha, Minty, Naomi, Nikeisha, Ruby, Stella, Storm, Thea.

Nejsem o žádném stoprocentně přesvědčená. Jde mi k ní Ebony. Budu ráda, když mi v rozhodování pomůžete v anketě, kterou tímto vyhlašuji.













Žádné komentáře:

Okomentovat