6. 6. 2012

Barbie Basics - Collection 002 - No. 8

6. června 2012

Tak toto je další z mých vysněných panenek, kterou jsem si moc přála do sbírky. Sehnala jsem ji na poslední chvíli z MMB od jedné ze sběratelek. Bohužel to byl další kousek, kdy jsem zaváhala a otálela s jeho koupí, no a už nebyla nikde k sehnání, takže mě vyšla dráž. Snad už mě to donutí kupovat chtěné kousky včas. Ale z ciziny by mě vyšla na stejno, tak nebylo co řešit.

Je to další čokoládová panenka do mé sbírky, má krásný obličej s jemným líčením a výjimečný krátký účes, který je silně ztužený, až bych řekla přehnaně. Oblečení je klasické - černé tílko a jeansy s ozdobnou výšivkou "B" na zadní kapsičce a elegantní černé lodičky.

K výběru jména jsem se ještě nedostala, ale určitě při dalším fotočlánku jí nějaké vymyslím. Už jste mě taky všichni nakazili s těmi jmény 😊.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com












Žádné komentáře:

Okomentovat