29. 5. 2012

Kapitán Jack Sparrow

29. května 2012

Není třeba nějak blíže představovat tohoto krasavce, kterého jsem si velice přála ve sbírce mít. Bohužel mám vždy dost času na koupi a když se rozhoupu, tak už není vytoužená panenka či panáček nikde k mání.

Tímto chci tedy velice poděkovat kamrádce Danušce za jeho pořízení pro mě. Mám z něj neskutečnou radost, kterou jistě uvidíte na následujících fotkách.

Nebudu ho sáhodlouze popisovat, protože to jste již udělali mnohokrát a bylo by to zbytečné. Jen sledujte na fotkách Jacka v různém světle. Na některých fotkách mu oči jakoby ďábelsky planou. Proběhlo také focení na naší minizahrádce, kde několik posledních fotek je u okrasné trávy a zahradního bambusu a Jack mi tam trochu připomíná Sandokana v džungli.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com

Foto v naší džungli

Žádné komentáře:

Okomentovat