23. 5. 2012

Grace - So In Style - Roca Wear

23. května 2012

Tuto krásnou, v mé sbírce již druhou Grace, jsem nedávno koupila nahou od Vlaďky, která rozprodává kousky ze své sbírečky. Pochází z řady So In Style - Roca Wear, což již naznačuje, že její původní oblečení bylo ve stylu od stejnojmenné americké značky.

Původní podoba

Ale aby se to nepletlo, tak tuto Grace přejmenuji. Bude se jmenovat Janet. Inspirovala mě Janet Jackson.

A nyní v mém podání. Opět jsem se snažila napodobit styl původního oblečení. Úplně poprvé proběhlo focení v exteriéru na naší malé zahrádečce. Využila jsem k tomu kvetoucí vajgélie. Moc se mi líbí fotky ostatních bloggerů v záplavě kvítků z jejich zahrádek.


Líbí se mi úplně všechny Grace, a to z jakékoliv řady. Z této Roca Wear řady se mi ještě líbí i Kara. Obdivuji i Marisu u Danušky, která je ze stejné řady jako tato Grace.

1 komentář:

  1. Je krásna :-) Túto sukničku mám aj ja niekde v škatuli s oblečením pre bábiky.

    OdpovědětVymazat