2. 6. 2012

Beach Fun Christie

2. června 2012

Tuto panenku jsem před pár týdny vyhrála v aukci na Aukru. Nikdy jsem nechtěla plážovou panenku, protože mi vadí ty jejich ploché nohy, na které nejde nazout žádné klasické botky. Ale kvůli její krásné tvářičce jsem udělala výjimku a rozhodla se o ní porvatSmějící se.

Byla úplně nová, zabalená ještě v originální krabici a nikdy nevyndaná. Má opravdu překrásnou tvářičku a na tělíčku má tetování okolo pupíku. Chvilku takto určitě zůstane, ale čeká ji někdy v budoucnu přetělení na kloubové tělíčko. Má na sobě krásně fialové plavky a síťované pareo s třásněmi a fialové brýle. Vlásky jsou černé a krepovaté. V ruce drží lahvičku s opalovacím krémem. Protože bylo venku hezky, tak jsem jí udělala i pár přírodních fotek, kde jí to moc sluší.

Ještě v krabici.



Zadní strana krabičky, kde je i s ostatními kamarádkami.


A vytažená z krabice, ještě upevněná na kartónu.



Zde již úplně osvobozená z pout...



Krásné tetování...



Pěkně na sluníčku...


Doufám, že jste přežili to větší množství fotek, ale prostě se mi holka moooc líbí 😉.

Žádné komentáře:

Okomentovat