16. 2. 2012

California Girl Christie

17. února 2012

Minulý týden mi přišel balíček s vydraženou panenkou, již v nadpisu zmiňovanou California Girl Christie z roku 2004 s tváří Asha a klasickým tvarem nohou, ne současným plážovým. Podařilo se mi ji vydražit v aukci na MMB u pana Jirky za vcelku dobrou cenu. Jak už většina z Vás ví, černošky jsou mé oblíbené a moc jich zatím ve sbírce nemám, tak když se naskytla tato koupě ani vteřinu jsem neváhala. Christie přišla ve skvělém stavu, tak proběhlo jen mytí vlasů a těla. Žádné další úpravy nepotřebovala. Sice byla nahá, ale to mi vůbec nevadilo. Vybrala jsem jí z domácích zdrojů překrásné šaty, které jako několik dalších čekaly na svoji příležitost k využití. Původně jsem je chtěla na nějakou Integritku, ale žádná se do nich nevešla. Možná tak ještě Ayumi, ale té jsem je ani nezkoušela. Šaty se mi podařilo koupit na MMB na podzim 2011 úplně náhodou. Jde sice o neoriginální model, ale přesto je nádherně střižený, částečně hezky vypracovaný - tedy kromě začištění. Šaty jsou z krásného červeného saténu. Když jsem je Christie oblékla, přemýšlela jsem nad šperky. Padla volba na zlaté šperky od nově koupené Glam, které jsem doplnila zlatou kabelkou a botkami, které sice není moc vidět, ale pod sukní opravdu jsou. Přestože nějaké plavky v zásobě mám, které by byly ve stylu jejího původního oblečení, tak využívám současného plesového období a zařazuji hlavně šaty, které se v jiných obdobích hodí trochu méně.

Zde její původní podoba

Vypadá jako africká princezna





Žádné komentáře:

Okomentovat