14. 2. 2012

Swappin Styles Glam vs. SS Sweetie

15. února 2012

Jak už jsem psala v souhrnném článku, tuto Glam jsem pořizovala také kvůli tělu. Zůstala mi doma hlava od Sweetie z první řady SS a protože se mi moc líbila, potřebovala jsem tělo i pro ni. Glam jsem si vybrala kvůli hezkým šatům a šperkům. Řekla bych, že z nových SS má tato nejhezčí šaty a doplňky. Ostatní panenky z této nové řady SS mi přijdou strašně přelíčené a barevné jako velikonoční vejce, a to i jejich šaty. Jen tato jediná Glam je hezky oblečená a nalíčená, ale už její hlava na výměnu, která se dá koupit je opět příšerná.





A tady je již Sweetie, které její šaty sluší i jí ladí s mašličkou a náhrdelníkem. Mám ráda její promelírované vlásky. Sice je tato panenka také dost nalíčená, ale je to pěkně barevně sladěné a mě se moc líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat