17. 2. 2012

Vítězná Raquelle vs. BB 001-02 - Jennifer

18. února 2012

Včera jsem se rozhodla pro konečné rozhodnutí, která ze dvou Raquelle definitvně zůstane. Po zhodnocení všech vašich a mých názorů jsem ještě jednou důkladně obě panenky prohlédla a hledala něco, co by mohlo zvrátit moje rozhodnutí ponechat si panenku vlevo. Nakonec to vyhrála panenka z fotek vpravo, a to hlavně díky lépe promelírovaným vlasům. Díky tomu bylo tedy tělo druhé Raquelle k dispozici pro hlavičku BB 001-02. Nelenila jsem a ihned jim hlavy vyměnila. A když už jsem po předchozí výměně těla od Summer pojmenovala první panenku v mé sbírce, kterou byla Giselle, tak nemohla zůstat ani tato pozadu. Tato sběratelská panenka mi připomíná trochu Jennifer Aniston, kterou mám ráda jako herečku a moc se mi líbí její krásné vlasy, takže padla volba na její jméno. Také mám ráda Jennifer Lopez, a to už jsou Jennifer dvě. S novým tělem tedy získala i nové jméno.

Jennifer - v nových Fashionistas šatech

Jennifer v šatech od Summer


Jennifer v šatech od FF Summer

Žádné komentáře:

Okomentovat