14. 9. 2015

Fashion Royalty - Dominique Makeda - Impossibly Beautiful

Tak toto je moje poslední kráska, která se k nám přistěhovala. Asi před rokem se mi ji nepodařilo získat a místo ní se u mě usídlilo její dvojče - Dominique Rare Appeal. Před měsícem jsem ji opět v aukci propásla, ale dostala jsem druhou šanci od prodejce na její získání a po krátkém vyjednávání jsem si ji vzala. Dominique Makeda - Impossibly Beautiful pochází z kolekce "The New Closeups" roku 2011, LE 300.

Po jejím příchodu jsem si ji posadila na noční stolek, abych vymyslela, jak jí obleču, protože byla nahá. Protože bylo pořád teplo, dostala jednoduché letní modré šaty Barbie, k nim pantofle a kabelu v meruňkové barvě Barbie a čekala na focení. Dnes jsme šly fotit na zahrádku. Přemýšlela jsem ještě o změně jména a vybrala jsem jí španělské jméno Margarita, aby se to hodilo k Dominique, její sestře dvojčeti. Doufám, že se Vám bude líbit.

Původní podoba

Zdroj: integritytoys.com

Vyletněná Margarita








Žádné komentáře:

Okomentovat