31. 8. 2015

Barbie - Red Carpet - Yellow Gown

Koncem ledna tohoto roku jsem si pořídila z kolekce sběratelských Barbie Red Carpet 2014 tuto krásnou zrzku ve žlutozelených šatech s tváří Louboutin. Před její koupí jsem se ještě rozhodovala mezi Aphrodité ve vínových šatech - Magenta Gown, u které se mi líbila barva vlasů, ale nakonec zvítězila pro mě zajímavější Louboutin.

Nafotila jsem ji hned po jejím příchodu, byla jsem z ní nadšená. Má krásně promelírované zářivé vlasy. Její malba je jemná zvýrazněná opravdovými řasami, které dávají jejímu pohledu hloubku. Má krásnou barvu rtů, ve stejné barvě jsou i nalakované nehty na rukou a nohou. Oblečena je do žlutozelených šatů se stříbrným nákrčníkem, přepásaných pleteným pásem stejné barvy, které jsou také velmi jednoduché a přesto velmi zdobné. Celý outfit doplňují náušnice a kabelka také ve stříbrné barvě, střevíčky jsou stříbrošedé, ne moc viditelné, protože šaty má až po zem dlouhé.

Neměla ani slepené vlasy, takže je stačilo jen rozčesat. Později dostala i kloubové tělo odpovídající barvy. Pojmenovala jsem ji Fergie.
















Žádné komentáře:

Okomentovat