31. 12. 2014

Fashion Royalty - Style Counsel - Véronique

Ne, není to vánoční dárek. Našla jsem ji v Itálii měsíc poté, co jsem koupila Véronique z Tropicalia Convention. Od září, kdy ke mě doputovala, jsem nevěděla, jak ji obléknout. Až teď před vánoci v čase večírků jsem pro ni vybrala šaty, které původně patří My Scene Nolee, ale doplnila jsem je vhodnými náušnicemi a náhrdelníkem od Zmrzlinky. Vše pěkně doladily pantoflíčky z dílny Christiana Louboutina. Připomíná mi paví princeznu. Myslím, že jí to sluší a snad se bude líbit i Vám. Přišla se silně natuženým účesem a několika špendlíky v hlavě. Vlasy po umytí trochu povolily a vypadají přirozeněji. Přesto jí zůstal styl Brigitte Bardote.











Všem přeji Nový rok plný splněných přání.

1 komentář:

  1. Táto Veronique je úžasná😍, účes v štýle Brigitte Bardot sa mi veľmi páčil. Fialové odtiene jej veľmi pristanú. Šperky od Katky som hneď spoznala.😎
    Aj Tebe Lucka prajem šťastný a slobodný nový rok 2021!☘

    OdpovědětVymazat