28. 12. 2014

Fashion Royalty - Lady in Waiting - Dania Zarr

Čeká na představení už od dubna. Podařilo se mi ji najít v Německu ještě spolu s další Integritkou, na kterou se také ještě nedostalo. Čekala tak dlouho, protože jsem ji kupovala nahou a už od počátku jsem měla jasnou představu, jaké dostane šaty. Ty jsem ale neměla, byly jen v mých představách a já neměla chuť je ušít. Sice jsem začala, ale nedokončila je. Nakonec jsem jí včera střihla na jiné, velmi jednoduché a díky tomu ji dnes mohu představit. Právě ty jednoduché šaty daly vyniknout její kráse včetně přenádherných vlasů. Dania pochází z kolekce Exclusives z roku 2010, vyrobena v LE 810 kusů jako klubová panenka. Má bledou pleť, Nu Face tělo a oči v barvě hořké čokolády. Původně byla oblečena do černých koktejlových šatů a červených střevíčků, ale moc se mi na ní nelíbily, byla v nich smutná. Oči má nalíčené fialovými stíny, takže jsem jí vybrala tmavě fialové krajkové šaty. Dostala náušnice od Kačky a pak už nic. Od dubna čekala na křesílku s bílou kožešinou ve fialovém župánku, ten jen vyměnila za šaty a šly jsme fotit.

Původní podoba
Zdroj: integritytoys.com









Žádné komentáře:

Okomentovat