8. 5. 2014

Princess of the Pacific Islands

Tuto překrásnou panenku mám doma od loňského listopadu, kdy ke mě přicestovala od Verči. Přišla na klobovém tělíčku od první Fashionistas Artsy, které bylo trošku barevně rozdílné od barvy obličeje a bez původního oblečení. Toto tělíčko dostala Maročanka, které perfektně sedlo a princezna Pacifických ostrovů si počkala na tělíčko od nové Fashionistas Nikki Delux, které zase barevně sedlo jí. Dostala i oblečení od této Nikki, které se mi na ní velmi líbí. Sice není laděno do modrých, ale růžových tónů, ty ale opálenému tělu také moc svědčí. Vybírala jsem jí typické jméno pro Pacifické ostrovy, ke kterým patří i Hawai a vybrala jí z nich nové jméno "Inoa". Tato panenka pochází z kolekce Dolls of the World - The Princess Collection, edice Pink Label z roku 2005. Představuje se Vám Inoa...

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com

A moje Inoa















Žádné komentáře:

Okomentovat