26. 5. 2014

Fashion Royalty - Korinne - Vaughn´s Workshop

V dubnu se ke mě dostala tato krásná blondýnka z Holandska. Je to Korinne Vaughn´s Workshop z Jet Set Convention roku 2011. Vyšla ve třech verzích s barevně odlišnými vlasy - blondýnka (LE 150), hnědovláska (LE 100) a černovláska (LE 50). Sice jsem původně chtěla radši hnědovlásku nebo černovlásku, ale špatně se shánějí a cena je příliš vysoká. V IT sbírce mám stejně minimálně blondýnek, tak se mi nakonec hodila. Musela jsem ji hned po vybalení nafotit, abych zdokumentovala její původní účes, který byl velmi silně natužený a chtěla jsem jí hned umýt vlasy. Na fotkách je bez bot, protože jsem je při vybalování přehlédla. Po umytí vlasy získaly přirozený vzhled a mohla jsem ji kompletně nafotit i s botkami. Tvář Korinne se mi moc líbí.





Tady je vidět, jak byly vlasy tuhé



Po umytí už vlasy vypadají přirozeně






Tady vypadá jako Brigitte Bardot





Má krásně modré oči

Žádné komentáře:

Okomentovat