3. 3. 2014

Red Carpet Barbie - Gold Gown

Letos jsem nečekala až mi uteče vyhlédnutá panenka a hned, jak jsem ji objevila, objednala ji. Sice se to povedlo až na druhý pokus, protože byla vyprodaná, ale nakonec se ke mě dostala. Je to jedna z panenek kolekce "Barbie Look Collection 2014" a jediná, která mě z nich zaujala. Tvář Goddes, krásně vlnité melírované vlasy, příjemné líčení a husté řasy. Oděná do zlaté róby hodné červeného koberce v Hollywoodu bude nepřehlédnutelná. Podoba shodná s promo fotkami. Není jí co vytknout, posuďte sami. Dlouho jsem pro ni vybírala jméno, ale stále mi v mysli vyskakovalo jedno jediné, a tím je "Zara". Zara mi svým vzhledem připomíná zpěvačku Beyoncé.

Promo
Zdroj: barbiecollector.com

Zara

... moc se mi líbila krabice, v které byla ...





šaty jsou vypodšívkované průhlednou látkou










Žádné komentáře:

Okomentovat