23. 2. 2014

Dynamite Girls - Chill Factor - Eltin

Toto je zatím poslední přírůstek do rodiny IT panenek v mé sbírce. Panenku jsem objevila začátkem listopadu u stejného prodejce, od kterého mám DG Jasper - Emily. Dostala se na řadu až teď. Přišla bez oblečení, s původním účesem. Má krásné mahagonové vlasy. Pochází z kolekce Chill Factor z roku 2010, vyrobena v LE 300. V původní podobě má zimní tvídový kalhotový kostým s humrově růžovou halenkou - v této podbě ji můžete vidět u Nauriel na blogu jako Aideen. Trvalo mi nějaký čas než jsem pro ni našla ten správný obleček a nakonec se mi moc líbila v zeleném svetříku od Raquelle z Deníčků, který jsem doplnila tmavě modrou sukýnkou a světle žlutými střevíčky od Fashionistas. Dostala i světlé punčocháčky. Je taková pěkně slaďoučká a je to předzvěst blížících se Velikonočních svátků. Eltin dostala jméno Inés.
DG Chill Factor - Eltin

Zdroj: integritytoys.com

Inés







Žádné komentáře:

Okomentovat