25. 7. 2013

Nia - Bling Boutique - 2010

Po hodně dlouhé době opět vkládám jednu panenku z kolekce Barbie My Scene, kterou mám delší dobu doma. Je to Nia z řady Bling Boutique z roku 2010, někdy je nazývána tato řada taky jako Diamond. Všechny panenky z této řady jsou oblečeny do lesklých a třpytivých oblečků, které jsou tvořeny plastovým topem, který se jen nacvakne na panenku, a leskle třpytivou sukní. Nia se nachází jen v některých řadách novějších kolekcí. Já vlastním ještě jednu Niu, a to z kolekce Hollywood Bling. Tato Nia má vlasy v blond melíru s ofinkou, kterou mám moc ráda (Ľubo bude mít určitě námitky 😉) a koupila jsem jí bez původního oblečení jen s původní kabelkou a náramkem, tak si vypůjčila šaty od Kennedy z řady Fab Faces a stříbrné třpytivé lodičky od Fashionistas Raquelle. Naše Kristýnka má její kamarádku Westley z této řady, takže někdy budete mít možnost shlédnout i originál oblečení - hlavně ten plastový topík. Kdysi jsem dokonce tuto Niu na živo viděla v Bambuli, ale nezaujala mě nejspíš kvůli oblečení. Nejpovedenější z této řady mi přišla Westley. Když jsem jí pak viděla bez oblečení, vypadala moc hezky, takže si myslím, že jsem jí oblékla slušivěji než v originále. Fotky jsou jen dvě, ostatní se nepovedly, ale tyto jsou dost výstižné. Panenka je v oblečení krásně jemná.

Prodejní foto s kompletní výbavou


Žádné komentáře:

Okomentovat