31. 7. 2013

Blond Janay

Hned ten samý týden, kdy jsem vkládala článek s černovlasou Janay, se objevila blond verze, která vypadala jako její dvojče. Stejný obličej, rty, oči, jen jiné líčení. Tělo stejný typ, pouze stranově obrácené - pokrčená levá ruka. Prodejce uváděl, že panenka je na těle od RuPaula, ale nevím či byla přetělená nebo IT tyto panenky už tak vyrobil. Ta minulá mi ale přišla originál zabalená, takže nejspíš se IT rozhodlo, že obyčejnou Janay trošku vylepší. Přišla ke mě nahá a já jí oblékla jednoduché malé černé od Basics Barbie včetně černých střevíčků, aby vynikla její krása. Nakonec se vyfotila i se svojí sestrou, oblečenou ve stejném stylu. Fotila jsem i její účes z boku, který jsem jí po focení rozpustila. Drdol byl natužený a špendlíkem připíchnutý k hlavě. Někdy příště jí už uvidíte v rozpuštěných vlasech. Dostanou nová jména, která u mě budou mít. Černovláska se bude jmenovat Jade a blondýnka bude Britney. Také přemýšlím o přetělení na kloubové tělíčko možná od Nikki. Původně jsem chtěla nějaké IT tělíčko pro černovlásku, ale je dost potíž se správným odstínem těla a bylo by to dost nákladné. No uvidíme.

Představuje se Britney






Jade a Britney




Žádné komentáře:

Okomentovat