25. 4. 2013

Chobotnička

Bydlí u mě díky Ľubovi. Zpočátku se mi nelíbila, má zvláštní tvář, ale je v ní jakési kouzlo. Na první pohled není hezká, ale má charisma, které objevíte až na druhý nebo několikátý pohled. Její živá předloha se mi vůbec nelíbí a naštěstí panenka je proti ní opravdu hezká. Já Bondovky nesleduji, takže nejsem až tak v obraze, ale před časem ji krásně představila na svém blogu Zuzka - Baziliška. V tu dobu jsem ji už měla doma, ale chtěla jsem chvilku s představením počkat, abych ji neuvedla ve stejnou dobu. Fotila jsem ji ještě v době, kdy byla ta vlezlá zima a světla se nedostávalo. Přesto vzniklo množství fotek, které si nyní můžete prohlédnout. Panenka má zajímavou tvář, pravé řasy a krásné vlasy. Oblečena je do saténového župánku s motivem chobotnice na zádech, zlatých střevíčků a pod župánkem jsou ještě kalhotky. V uších má štrasové náušnice a zlatý náramek na zápěstí. Panenka pochází z kolekce "Barbie Loves Bond Collection", edice Black Label z roku 2010. Představuje Bond Girl z dílu nazvaného Octopussy (Chobotnička). Po focení jsem jí umyla vlasy, dostala kloubové tělíčko od Paso Doble Barbie a dala jí jméno Storm, které tak nějak vystihuje její vzhled.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com









Konečně venku z krabice










Certifikát









A copak, že to bylo pod župánkem ...




Žádné komentáře:

Okomentovat