18. 4. 2013

Barbie - Cyndi Lauper

Cyndi byla dlouho na mém virtuálním seznamu. Došla z Ameriky nahá a oblečení jsem pak dokoupila zvlášť. Nemá jen originál náušnice, náhrdelník a náramky, které jsem nahradila krásným setíkem od Kačky a řekla bych, že je dokonce hezčí než originál. Jsem ráda, že ji mám, ráda na ní koukám. Je tak nabitá energií, má krásné vlasy a obličej, líčení se třpytivými stíny, no prostě všechno. Zatím zůstane na svém tělíčku, možná ji v budoucnu čeká kloubové, ale na to musí dozrát čas.

Jen pro pořádek a pro neznalé, pochází z Pink label edice z roku 2010 - kolekce "Ladies of the 80s", v které byly ještě zpěvačky Joan Jett a Debbie Harry. Má tvář Teresa.

Přemýšlela jsem o jméně pro ní a připomíná mi rozzářené sluníčko, takže mě napadlo Sunny.

Zdroj: barbiecollector.com





Žádné komentáře:

Okomentovat