21. 3. 2013

Barbie Paso Doble

Tuto panenku jsem pořizovala kvůli kloubovému tělíčku, a proto ve sbírce nezůstane. Koupila jsem ji nahou, takže když dorazila ve skvělém stavu s vlasy ještě natuženými do původního účesu, čekal mě výběr oblečení. Snažila jsem se zachovat původní styl. Panenka pochází z kolekce tří panenek inspirovaných taneční soutěží "Dancing with the Stars" z Pink Label edice z roku 2011. Ve skutečnosti vypadá o hodně jemněji než na promo fotce, tam je taková dračice. Její původní oblečení je laděno do španělského stylu v kombinaci červené a černé barvy. Barvy jsem zachovala a oblékla ji do červeného topu se třpytkami od My Scene a doplnila jej černou tylovou sukní a červenými střevíčky. Náušnice jsou z dílny Zmrzlinky. Panenka má velice hezké líčení, líbí se mi třpytivé stíny v růžovém tónu. Při focení jsem ji stylizovala do tanečního stylu jako byl její původní, je v základním postavení na standartní tance a čeká na partnera...

Původní foto
Zdroj: barbiecollector.com











Žádné komentáře:

Okomentovat