27. 3. 2013

Barbie - Lt. Uhura

Jak už víte, tak mám hodně ráda Mbili tvářičky a když mi jednoho dne v mailu přistálo upozornění na tuto panenku za super cenu, nemohla jsem nereagovat. Panenka představuje postavu ze série Star Trek - komunikační důstojnici Uhuru.

Nyota Uhura (Nyota - svahilsky hvězda, Uhura - svoboda) je fiktivní postava komunikační důstojnice ze světa Star Treku, kterou ztvárnila ve filmu z r. 2009 herečka Zoe Saldana.

Podoba s herečkou se Mattelu povedla a shoduje se i promofotka s originálem.

Jejím původním oblečením jsou jednoduché červené minišaty a černé kozačky, v ruce má nezbytnou galaktickou zbraň. Pochází z Pink Label edice z roku 2009 - kolekce "Barbie Loves Pop Culture". Ke mně přicestovala nahá s původními náušnicemi. Původně jsem chtěla zachovat styl jejího originálního oblečení, ale nakonec jsem se rozhodla pro tyto šaty, které podtrhnou krásu barvy její pleti. Doplnila jsem je o měděné střevíčky a kožešinové boa s měděnými chloupky. Panenku čeká výměna tělíčka za kloubové. Zatím pro ni nemám vybrané jméno, ale to brzy napravím 😉.

A už to mám, bude se jmenovat Jordan 😀.

Zdroj: barbiecollector.com

Zoe Saldana jako Uhura





Žádné komentáře:

Okomentovat