14. 2. 2013

Fashionistas se zvířátky

Potřebovala jsem tělíčka pro nové panenky, které jsem si loni pořídila. Už jsem měla dost té staré řady, oblečení už mám několikrát, tak jsem se rozhodla koupit dvě Fashionistas se zvířátky. Vybrala jsem nedostatkovou Raquelle a Nikki. Focení proběhlo hned, jak přišly, abych mohla co nejdříve přetělit dvě čekající adeptky.

Tato řada se mi moc líbí, mají pěkné oblečení a mazlíčci jsou opravdu roztomilí. Každá má pro svého mazlíčka přenosnou tašku, pelíšek a mističku s kostičkou. Obě panenky jsou pěkně oblečené. Raquelle je laděná do fialova včetně melírku ve vlasech, Nikki do výrazných barev s převládající sytě růžovou. Nikki má krásné vlasy s ofinkou, kterou mám u panenek ráda, výhrady mám pouze k jejímu obličeji. Jinak se tato řada povedla. Bylo myšleno i na malé majitelky panenek a v krabičce najdou prstýnek. Oba samozřejmě sbalila Kristýnka.

Než tedy přišly o svá těla, nabídnu jejich fotečky. Nikkiino tělo dostane jedna nová panenka a Raquellino dostala Melissa.

















Oba pejsi jsou moc roztomilí

Žádné komentáře:

Okomentovat