21. 2. 2013

Barbie Basics - Red Collection - No. 3

Tato panenka spolu s kolegyní dorazily těsně před Štědrým dnem, takže do vánoc jsem měla všechny objednané krásky doma. Po ní jsem toužila docela dlouho, ale neustále ji odsunovala kvůli vysoké ceně. Pak se mi ji podařilo získat spolu s další za přijatelnou cenu a jedno poštovné. Je to další panenka s mým oblíbeným Steffie obličejíčkem. Má krásný účes s ofinou a culíkem na temeni hlavy. Vlasy jsou barvy hořké čokolády a kontrastují s její bledou pletí. Oblečena je do kombinace barev bílé a červené, která charakterizuje tuto řadu Basics panenek. Nenašla jsem na ní chybu. Dala jsem jí jméno Jamie podle americké modelky a herečky Jamie King, kterou mi připomíná.

Připravte se na hooodně fotek - pózování s ní se mi dost líbilo. Jen v té krabici vypadá jako by vzhlížela k bohu 😊.

Zdroj: barbiecollector.com

V krabici


Na kartónu


A venku










Žádné komentáře:

Okomentovat