18. 12. 2012

Reese se chystá na vánoční večírek

Před nějakým časem, když Zlatka vyprodávala svoji sbírečku, jsem si od ní koupila šaty a kabelku od Fashionistars Artsy/ Nikki. Původně jsem je chtěla pro Kristýnku, protože jsou krásně třpytivé a ona třpytky miluje. Zatím jsem si je ale nechala, protože má šatiček dost a ještě není ve věku, kdy by si panenky převlékala sama. Při přebírání oblečení jsem si říkala, že už bych je mohla použít. Volba padla na Reese. Je to černoška stejně jako Artsy a výrazné barvičky jí prostě sluší. Našla jsem k nim vhodné střevíčky a mohly jsme s focením začít. Je čas vánočních večírků, tak se Reese na jeden z nich vydala.

Není zrovna ideální počasí na focení. Buď je stále zataženo anebo svítí sluníčko, ale až moc, takže se mi pak na pozadí odráží okno a někdy i já, takže se schovávám za panenku. Nakonec to vyšlo dobře.









Žádné komentáře:

Okomentovat