23. 12. 2012

Elvis Barbie

Překrásnou Elvis Barbie jsem koupila opět na Ebayi. Přišla v rekordním čase a bez cla. Je to druhá zástupkyně tváře Aphrodité v mé sbírce. Pochází z kolekce Barbie Loves Pop Culture z roku 2011 a její oblečení je inspirováno přebalem alba "Can´t Be Wrong" Elvise Presleyho. Je to nejoblíbenější zpěvák mojí maminky, takže jeho písničky od malička důvěrně znám. Elvis Barbie má na sobě třpytivý komplet ze zlatého lamé, stříbrný top zdobený fiží a zlatou mašlí a barevně sladěné boty. Vlasy má vyčesány do vysokého pompadoure účesu. Kloubové tělíčko je jen perfektní tečkou pro oslavu rock n´rollu. Panenka se mi moc líbí, už jsem ji obdivovala u Ľuba. Než jsem ji u něj viděla, uvažovala jsem, že si ji pořídím jen kvůli tělíčku, ale to jsem si rozmyslela právě při čtení Ľubova článku. Nezasloužila by si to... Dostane jméno Nigella podle mé oblíbené angličanky, která skvěle vaří a i když je trochu při těle, tak je pořádně sexy ženská 😉.

Oslava krále rock n´rollu začíná - připravte se na velké množství fotek.

Promo foto Mattel
Zdroj: integritytoys.com

V krabici





Na kartonu



A uvolněná již může pózovat













Žádné komentáře:

Okomentovat