7. 12. 2012

Modern Circle Simone

Můj druhý nákup na Ebay, který byl spíš sázkou do loterie. Aukce končila v půl čtvrté ráno a rozhodně jsem nebyla ochotná kvůli tomu vstávat. Hlavně manžel by si byl už jistý, že blázen jsem. Takže jsem na ni přihodila a nechala to osudu. Měla jsem štěstí, že ji nikdo nechtěl a vyhrála jsem ji za počáteční cenu. Nevěřila jsem svým očím, že se to povedlo tak jednoduše. Panenka byla nahá, ale to mi rozhodně nevadilo. Přišla za dva týdny. Vždy jsem ji obdivovala u Žížy, tak teď jí mám.

Charakteristika Mattelu - Simone jako vizážistka má styl, který kombinuje vysokou módu s elegancí. Je oblečená do zelené vzorované košile s rukávy podšitými růžovou kontrastní látkou, lemováním ve stejné barvě a zdobením v podobě mašliček. Nosí dlouhou džínovou sukni s růžovým prošitím, odvážný zlatý náhrdelník a odpovídající náramek, pásek a náušnice. Její dlouhé černé vlasy se zelenými pruhy v přední části jsou staženy širokou růžovou čelenkou. Přichází se stříbrným make-up kufříkem. Stejně jako ostatní panenky z této řady Simone ™ má také starší typ tváře.

Snažila jsem se ji obléci ve stejném stylu, ale neměla jsem žádnou takovou sukni. Moc se mi líbí ta její halenka, takže jsem našla podobně vzorovaný topík a stylizovala ji do hippie stylu. Dostala světlé zvonové kalhoty a růžové boty na klínku. Moc jí sluší růžová barva. Bohužel jsem doma neměla nic jako čelenku. Až na poslední chvíli jsem jí uvázala do vlasů tkaničku z Kristýnčiných tepláků. Jsem zvědavá, co na to budete říkat. Když ona byla barevně úplně stejná jako ta její původní. Nejspíš z tkaničky dostane tu čelenku napořád. Moc se mi líbí její obličejík a piha nad rtem. Řekla bych, že ve skutečnosti je ještě hezčí než na promu. Zůstane jí jméno Simone.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com









Žádné komentáře:

Okomentovat