30. 11. 2012

Sumatra - Indonesia Barbie

Nádherná a moje vysněná Sumatra Barbie. Získala jsem ji opět od paní Radky a mám z ní velkou radost. Důvěrně ji známe z fotoseriálu od Kačky - Zmrzlinky. Má božsky bezchybnou tvář a nádherné dlouhé vlasy. Oblečena je do exotického bohatě zdobeného oblečení se zlatou korunkou, náhrdelníkem a botkami. Mě osobně se velice líbí tyrkysová barva a v kombinaci se zlatou je neodolatelná. Úplně mi to připomíná film s Jodie Foster "Anna a král", kde byla podobně zdobená roucha krále a jeho manželek. Pro nás Evropany jsou tyto země velice zajímavé nejen pro oblečení, ale i jinou kulturu a zvyky. Hledala jsem jí typicky indonéské jméno a vybrala jsem jí Tiara. Je srozumitelné i pro nás a bude jí sedět. Zatím ji nechám tak, jak je, ale možná časem dostane kloubové tělíčko.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com












Žádné komentáře:

Okomentovat