10. 9. 2014

Fashion Royalty - Véronique Perrin - Tropicalia Workshop

Nevím, jestli se to děje jenom mě, ale pokaždé, když se objeví některá z mých vysněných panenek, tak zároveň s ní se objeví i jedna nebo dvě další. To se pak musím rozhodnout, o kterou z nich se budu snažit víc ji získat. Chtěla jsem nějakou Véronique do sbírky a pár se jich za tu dobu objevilo, ale buď za nedostupnou cenu nebo v nevhodnou dobu. Jednou z nich byla i Véronique Perrin z Tropicalia Collection z roku 2012 - Workshops - vyrobena v LE 300. Tato kráska s nádherně zrzavými vlasy a jemně růžovým líčením mi učarovala už dávno. Objevovala se ale dost sporadicky, drahá a ještě za mořem. Po návratu z dovolené jsem ji po delší době objevila v Německu u prodejkyně, od které už několik FR panenek mám. Dala jsem jí nabídku a ona ji přijala a Véronique putovala ke mě. Po doručení jsem ji nechala chvilku "uležet" než přišla vhodná doba na focení. Vybrala jsem jí outfit laděný do růžova, který jí dělá něžnou a romantickou, a jednoho podvečera za svitu zapadajícího sluníčka jsem ji zvěčnila. Véronique si na focení oblékla růžové Barbie šaty od Verči, náušnice z dílny Kačky a boty s kabelkou Fashionistas.

Véronique se prošla po zahradě






Pak si na chvíli odpočinula



Moc se jí v zahradě líbilo

Žádné komentáře:

Okomentovat