26. 6. 2014

Fashion Royalty - Rayna - High Toned

Ani ve snu jsem nečekala, že by byla nějaká možnost, aby tato kráska skončila u mě. Strašně moc jsem po ní toužila, ale nikde se neobjevovala. Pak se jednoho dne vynořila v Austrálii. Chytla jsem se šance ji mít a povedlo se. Je to nejdražší panenka v mé sbírce, ale stála za to. Dnes se tedy představuje překrásná High Toned Rayna z kolekce Jet Set z roku 2011. Panenka přišla kompletní s původním účesem, nejspíš nebyla nikdy vyndaná z krabice. Má nádhernou malbu a vlasy a sexy našpulené rty, které jsou dost podobné těm, které má Poppy Parker. Líbí se mi barevnost jejího oblečení, ve kterém krásně vynikne její snědá pleť a luxusní kozačky. Ve výbavě měla ještě dvoje náhradní ručky, z toho jedny s namalovanými rukavičkami, a náušnice s náramky v barvách ladících k oblečení.
















Mějte krásný den...

Žádné komentáře:

Okomentovat