8. 3. 2013

My Melody Barbie

Dostávám se konečně k této roztomilé panence, kterou mám doma už od listopadu. Čekala jsem s představením, protože jsem ji koupila bez oblečení a původně plánovala jeho dokoupení, ale pak jsem si to rozmyslela a doma našla jiné vhodné, které se mi na ní moc líbí. A protože na nás dýchlo jaro, tak jsem jí oblékla veselé velikonoční barvičky. Ještě jí chybí vajíčka a nějaký ten zajíček 😀.

Tato panenka je z edice Pink Label rok 2008 s tváří Steffie a je inspirována zajíčkem My Melody z kresleného seriálu Hello Kitty. Oblečená je do kombinace pastelových barev mentolově zelené a růžové s akcenty bílé. Vypadá jako bonbónek nebo jako makronka, do které by se každý hned rád zakousl.

Jméno jí nechám Melody. Bylo to jedno ze jmen na mém seznamu, který mám a ze kterého čerpám, tak to bude jednodušší. Fotek není mnoho. Neměla jsem moc času, ale díky nemoci syna jsem v úterý provedla velké focení do zásoby, ze které teď budu nějaký čas čerpat.

Pěkné pokoukání 😊.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com






Žádné komentáře:

Okomentovat