10. 1. 2013

Top Model Summer Barbie

Poté, co jsem se odhodlala k první koupi na E-bayi, jsem si postupně splnila pár přání z mého seznámku. Jedním z nich byla i koupě této panenky, která se ke mě dostala z Anglie. Přišla v původním účesu včetně stužky ve vlasech, s náušničkami a v části originálního oblečku. Ten jsem doplnila o střevíčky a mohly jsme fotit. Moc se mi líbí její obličej a je jedinou ze tří Top Models Summer, která má přímý pohled. Také má krásné vlasy, a to jak barvou, tak svojí délkou i vlnami. Bude se jmenovat Melissa.

V době, kdy jsem psala tento článek (koncem listopadu) jsem měla přání sehnat jí kompletně původní oblečení, který jsem si zanedlouho splnila. Jak jsem psala na Silvestra, celé oblečení Vám Summer - Melissa předvede, jakmile dostane nové tělíčko. To její původní už nemám a ze Summer zbyla jen hlavička, která na tělíčko prozatím čeká.

Prodejní foto

Představuje se Vám ... Top Model Summer - Melissa








Žádné komentáře:

Okomentovat