10. 8. 2012

Barbie - Heidi Klum

Překrásná panenka, která nemohla v mé sbírce chybět. Moc jsem si ji přála a už loni přemýšlela, že řeknu kamarádce, která letěla do Ameriky, jestli by mi ji nepřivezla. Je to další z panenek, jež byla na mém seznamu přání, který stále nosím v hlavě. Objevila se před pár týdny na MMB za cenu srovnatelnou s nákupem v cizině, tak jsem již neváhala a vzala si ji. V té době zrovna tuto panenku uveřejňovala na svém blogu Verča, takže jsem čekala s jejím uveřejněním na později. Obdivovala jsem ji už u Danči. Pro mě to je jedna z nej panenek.

Pochází z "The Blond Ambition Collection" z roku 2009, edice Pink Label. Ve stejné kolekci vyšla ještě Goldie Hawn s tetováním v plavkách a Marylin Monroe ve zlatých šatech.

Heidi má krásné náušnice a nádherné flitrové šaty doplněné zlatými botkami. Na tělíčku má natištěné spodní prádlo, to jste mohli vidět u Verči na blogu, a zlatý prstýnek v jedné dlani.

Následuje opravdu hodně fotek, ale tak moc se mi líbí, že i přes vytřídění jich zbylo dost.

V krabici




Vně krabice, ještě upevněná ke kartónu



Krásné řasy

Osvobozená z přepravních pout











Žádné komentáře:

Okomentovat