23. 8. 2012

Barbie Basics 2.5 - No. 8

Tuto nádhernou panenku jsem obdivovala u paní Radky na MMB. Nedávno ji dávala do prodeje, tak mi ji nabídla ke koupi. Bez váhání jsem si ji vzala. Je opravdu překrásná a od paní Radky přišla v perfektním stavu, jako nová, protože ji měla jen vystavenou. Poslala mi ji včetně stojánku a certifikátu. Má krásné oblečení a doplňky v měděné barvě, barevně sladěné líčení i džíny jsou štepované jakoby měděnou nití.

V den focení zrovna dost svítilo sluníčko. Udělala jsem jí pár fotek - ty první jsou dost podobné, liší se jen tím, že na chvilku zašlo sluníčko za mrak a nejsou tak přesvícené. Tato panenka dostala jméno Diane podle zpěvačky Diany Ross, jen jsem ho trochu upravila, protože se mi víc líbí v této podobě.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com










Má krásné líčení a manikúru...

Žádné komentáře:

Okomentovat