17. 5. 2011

Barbie Fashionistas 1.0 - Sporty

18. května 2011

V dubnu se mi podařilo sehnat Barbie Fashionistas Sporty z první řady, kterou se mi nedařilo sehnat a já po ní strašně toužila. Ještě bych chtěla Sassy z této první řady, ta se mi taky moc líbí. Ulítávám na těch se sportovním ohozem. Asi je to tím, že sama raději nosím sportovní věci, ale když je na to příležitost, tak se taky ráda nafintím nebo obléknu podle příležitosti :).

Je fakt úžasná, dokonce má i kvalitnější nohy jako klasické Barbie z takové té těžší gumy. Jen je trochu načichlá od cigaretového kouře, což mi dost vadí, tak ji budu muset trochu vyvenčit a doufat, že vyčichne. Jinak mi nezbyde než ji vykoupat, vlasy umýt šamponem a oblečení vyprat, ale doufám že na to nedojde. No uvidíme zítra ráno.

Tak jsem včera musela Sporty celou umýt. Venčila jsem ji dvě noci, ale bohužel nevyčichla. Zjistila jsem od prodejce, že má doma krbová kamna a byla načichlá tím kouřem z nich. Ale to nevadí. Celou jsem ji umyla mýdlem a vlasy šamponem a pak kondicionérem. Už je zas jako nová. Šaty jsem vyprala v pračce. Jenom ty růžové kozačky jsou stále cítit, tak snad časem vyčichnou.


Žádné komentáře:

Okomentovat