21. 3. 2012

Nolee - I Love My Friends - 2007

22. března 2012

Dnes mi přišla moje dlouho sháněná panenka, kterou jsem si moc přála mít ve sbírce. Díky mojí kamarádce Katce z MMB, která věděla, že ji sháním, jsem se jí nakonec dočkala. Koupila mi jí od jedné paní také z MMB za skvělou cenu. Čekala jsem, v jakém stavu bude, jestli nebude třeba vyměnit tělíčko, ale když jsem ji dnes vybalila, tak hned bylo jasné, že není třeba žádných úprav. Je v perfektním stavu, jako nová, a bonusem ještě byly krásné šatečky od Fashionistas Barbie Sweetie. Snažila jsem se ji obléknout v podobné stylu jako měla původní oblečení. Mám z ní obrovskou radost. Byla to opravdu velká náhoda a díky všímavosti Katky ji teď konečně vlastním.

1 komentář:

  1. Wau, tak táto je nádherná. Nolee je celkovo moja obľúbená postava z MS. Obliekla si ju dokonalo, krásne jej to ladí k očiam a make-upu.

    OdpovědětVymazat