31. 1. 2012

Natalia v původním outfitu

31. ledna 2012

Je docela k pobavení, jak si mezi sebou měníme panenky a oblečky na ně. A tak se mi po pár měsících doma sešel kompletní originální outfit pro Natalii. Kombinézku s korzetem jsem minulý týden koupila od Margit z MMB a botky jsem vyměnila se Zuzkou z MMB za spodní prádélko od Poppy Parker Pillow Talk, kterou zase ona kupuje od někoho jiného, ale bez původního oblečku. Ještě mi k nim přidala krásné červené lodičky od Vanessy Perrin, které použiji zase někdy jindy. Včera mi oboje botky přišly a protože bylo pěkné slunečné počasí a Natálka čekala už oblečená do její kombinézky, daly jsme se hned do focení. Vzniklo pár moc hezkých foteček. Řekla bych, že jí to její původní oblečení sluší snad nejvíc ze všeho, co na sobě kdy měla.

Původní podoba


Zdroj: integritytoys.com











Žádné komentáře:

Okomentovat