29. 6. 2012

Kara - So In Style - Roca Wear

29.6.2012

Dnes již začínáme zde na mém novém blogu.

Před dvěma týdny mi přišla tato čokoládová kráska, kterou jsem náhodou i zmiňovala jako přání v posledním článku s Grace - Janet, která je ze stejné řady. Přání se mi záhy vyplnilo a mě přibyla do sbírky další černoška. Začíná mi sbírečka tmavnout 😊.

Přišla ke mě nahá a tak jako vždy jsem se snažila opět zachovat její původní styl oblečení. Probírala jsem oblečky a vybrala jí barevně výrazný topík a džínové kraťasy s tyrkysovou stužkou. Botky jsou od Dynamite Girl a kabelka Barbie. Vše je laděno do tyrkysové, růžové a fialové barvy. Topík jsem měla už dlouho, ale čekal na správné využití a tak se právě hodil. Kara má krásně kloubové ručky. Je to jedna z nejtmavších čokoládových panenek u mě. Moc se mi líbí její obličej a vlasy.

Původní podoba

1 komentář: