18. 10. 2011

Ještě jedna Integritka ...

19. října 2011

Natalii přibyla kamarádka. Přišla také od paní Lenky, je to Ayumi - London by Night. Její celé jméno je Ayumi Nakamura, je jí 20 let a pochází z Tokia/ Japonsko. Je z řady NU.FACE, limitovaná edice 850 ks z roku 2008. Má krásnou porcelánově bílou pleť, tiziánové vlasy lehce krepaté a nádherný obličej s divokým sexy výrazem, na nohou a rukou má černý lak na nehty. Byla bez oblečení a bot. Moc jsem ji u paní Lenky obdivovala a jsem moc ráda, že se mi ji podařilo získat. Takto vypadala Ayumi u paní Lenky, v tomto outfitu vypadá úžasně.


Natalii jsem vzala s sebou na Zumba víkend do Rokytnice nad Jizerou. Byla trošku jako ten trpaslík, který cestoval po světě, ve filmu Amélie z Montmartru. Fotila jsem ji na okně s výhledem na protější penziony a náměstíčko. Mě se tam moc líbilo, krásně jsem si to užila a doufám, že Natalii taky ;)).

Žádné komentáře:

Okomentovat