4. 10. 2011

Integrity Toys - Fashion Royalty - Natalia Fatalé - Heat Seeker

5. října 2011

Tento sběratelský kousek je od paní Lenky. Dlouho jsem ji obdivovala v její krásné sbírce. Je to panenka od Integrity Toys z řady Fashion Royalty - Natalia Fatalé - Heat Seeker - LE 1200 (limitovaná edice). Poslala mi ji v růžových šatech od Barbie, moc hezkých, ještě ji v nich také nafotím. Chtěla jsem nějaký více sexy outfit, tak prozatím jsem jí vybrala obleček, který jsem měla doma od jiných panenek - musí si počkat na nějaký originál přímo pro ni. Má větší poprsí než panenky My Scene a Barbie a útlejší pas, takže bude potřebovat trochu jiné věci na sebe. Vypadá jako opravdová ženská. Přidávám nákupní foto od paní Lenky.Přišla nahá, takže jsem jí prozatím vybrala nějaké oblečení, které mám doma.

Podoba u Lenky

A u mě...



Žádné komentáře:

Okomentovat