23. 1. 2012

Grace - So In Style - Pastry

23. ledna 2012

Dnes Vám mohu představit můj poslední přírůstek do sbírky. Je to Barbie Grace z kolekce So In Style Pastry. Zajímavý je překlad slova Pastry - znamená pečivo nebo moučník. Nevím, co tím chtěl Mattel říci, jestli to je z důvodu barevnosti oblečení panenek z této řady? Já bych ji nazvala Shopping, protože zrovna Grace má v ruce papírovou nákupní tašku a je v takovém ležérním oblečení.

Balíček s Grace jsem si vyzvedla v sobotu brzy ráno na poště, ale rozbalila jsem ji až odpoledne, protože jsem jela do Prahy na Capro team show - celodenní akci s různými druhy cvičení (Zumba, Dance Aerobic atd.). Domů jsem přijela později odpoledne příjemně unavená, ale natěšená na rozbalování. Když jsem panenku vybalila z krabice, byla chudák celá zmrzlá a ztuhlá, jak musela celý den čekat v kufru auta. Byla přesně dle mých představ. Příjemně mě překvapily její krásně hebké vlasy. Měla jsem z ní velkou radost - vždycky jsem chtěla mít nějakou Grace ve sbírce. Nechala jsem ji tedy rozmrznout a dnes dopoledne jsem se konečně dostala k výběru vhodného oblečení. Snažila jsem se zachovat původní styl jako měla v originále od Mattela. Grace dostala oranžové střevíčky, které jsem nedávno koupila, ale když přišly, byly jedovatě oranžové. Myslela jsem, že je snad ani nevyužiji, ale na čokoládové pleti Grace nádherně vyniknou a krásně ladí s její mikinou. Doufám, že se vybraná kombinace oblečení bude líbit.

Původní vzhled dle Mattelu

1 komentář:

  1. Nádherná Mbili. SIS sú úžasné :-) Obliekla si ju perfektne :-)

    OdpovědětVymazat