3. 4. 2012

Fashion Fever Nikki

4. dubna 2012

Včera jsem si konečně vyzvedla balíček s vydraženou FF Nikki na poště. Byla jsem zvědavá, jak bude vypadat, v jakém bude stavu. Po vybalení jsem zjistila, že kromě mytí vlasů nebude potřeba žádných dalších úprav. Byla v perfektním stavu. Začala jsem jí vybírat oblečení podobné tomu původnímu alespoň stylem a barvami, aby jí to ladilo i k vlasům, takže padla volba na růžovo-černou kombinaci. No a samozřejmě se na FF Nikki těšila i její dvojče Nikki. Budu jednu z nich muset přejmenovat, aby se to nepletlo. Nikki jsem převlékla, ale nějak se mi na ní líbí fialová, takže je opět v kombinaci fialovo-bílé.

Původní podoba



Náhrdelník na krku se dost špatně fotí a pořád se otáčí, takže není dobře vidět. Nejspíš ho v budoucnu odstraním.




Nikki a FF Nikki



Žádné komentáře:

Okomentovat