11. 2. 2012

Fashion Fever Kayla

11. února 2012

Minulý týden se ke mě dostala krásná Fashion Fever Kayla - Wave C z roku 2005. Koupila jsem ji od Zlatky. Přišla v sytě růžových lakovaných šatech s barevně ladícími botkami. Její původní oblečení je laděno do bílo-tyrkysové kombinace barev.

Trošku jsem ji převlékla, ale v té sytě růžové jí to celkem slušelo, tak jsem jí dala botky v té barvě, které mi zrovna také přišly a doladila i topík.


Na dalších fotkách jsem se vrátila k té sytě růžové. Měla jsem strašně dlouho schované nádherné péřové boa. Chtěla jsem Kayle dát černou košilku, kterou mám od Jazz Barbie, ale ta byla tak úzká, že se do ní nenavlékla. K ní jsem chtěla použít to boa, a tak jsem ho použila samotné a obtočila jí ho kolem těla.




Nakonec jsem ji oblékla do večerních šatů v levandulové barvě (patřily Megaře), doladila zlatými doplňky a přidala k ní kamarádku CG Leu, které jsem dala šaty od jiné FF a také zlaté doplňky. Ty zlato-oranžové šaty jsem měla už dlouho schované a nevěděla komu je dát, ale jak je vidět, tak jejich čas zrovna přišel. Na tmavé pleti krásně vynikly.

Žádné komentáře:

Okomentovat