16. 1. 2012

Dvě blondýnky - Barbie Basics

16. ledna 2012

Dnes Vám mohu představit první část z mých nových lednových přírůstků, o kterých jsem psala minulý týden. Balíček s nimi dorazil již v pátek. Jsou to dvě panenky Barbie Basics z řady Black Label obě s blond vlasy. Obě panenky byly přetělené.

První je BB z řady 002 model 03 s kudrnatými zlatě blond vlasy. Byla přetělená ne na belly button tělíčko, jak jsem si původně myslela, ale měla takové to pokusné. Ještě jsem potom zjistila, že jí nedrží hlavička a po sejmutí hlavy jsem objevila z obou stran ulomenou kotvu, takže jsem jí musela najít jiné tělo, které nyní užívá. Hlavička panenky byla úplně nová s ještě silně natuženými vlasy, které jsem musela umýt. Ty se potom krásně načechraly a jsou už příjemně měkké. Je to první panenka s tváří Steffie, kterou mám ve sbírce. Velice se mi u ní líbí ty našpulené rtíky.

Druhou panenkou je BB z řady 001.5 model 06 s dlouhými platinově blond vlasy staženými do ohonu tzv. Ponytail a tváří Carnaval. Panenku s touto tváří jsem si dlouho přála. Líbila se mi už v první řadě BB, ale odrazovaly mě ty její strašné kudrny. U této se mi moc líbí její účes - mám raději panenky s rovnými vlasy, ale občas udělám výjimku viz. výše ;). Tělíčko má belly button krásně barevně sladěné - má bledou pleť, hlavička byla také úplně nová - ještě jsem odstraňovala plastové úchyty ze zadní části hlavy.

Celý víkend jsem přemýšlela, do čeho je obléknu, a protože je plesová sezóna, oblékla jsem obě nejdříve do plesových šatů a využila doplňky, které jsem si koupila na výstavě. Potom jsem oběma ještě našla outfit na den. Původně jsem chtěla oběma dát ještě bundičky, ale protože mi jedna nešla natáhnout přes ruce, jsou bez nich. Tento druhý styl jsem fotila na rubovém podkladu stříbrného papíru, který je v královsky modré barvě, ale bohužel zde trochu zaniká barva kalhot, takže omluvte trochu kvalitu.

A ještě dotaz na Vás zkušenější, jakým způsobem propichujete panenkám ouška - nahřátým špendlíkem? Předem děkuji za rady v komentářích :).

Promo foto

Zdroj: barbiecollector.com












Žádné komentáře:

Okomentovat