12. 4. 2012

Barbie Basics 2.5 - No. 14

13. dubna 2012

Toto je druhá panenka od Verči, jak jsem avizovala v předchozím článku. Je to také No. 14, ale z řady 2.5, přetělená na hezky barevně sladěném Belly Button tělíčku. Hlavička pochází původně od Kačky - Zmrzlinky, kde se panenka jmenovala Crystal. Zatím jsem oběma panenkám nedala jména, protože se mi nevybavila žádná vhodná, ale budu o nich přemýšlet a pojmenuji je dodatečně. Teď mám tedy ve sbírce dvě čtrnáctky s tváří Glimmer/ Loboutin, které vypadají jako sestry. Mám z nich opravdu radost.

Použila jsem červené saténové šaty, v kterých se nedávno prezentovala Califonia Girl Christie, protože jsem nenašla jiné vhodné šaty, jež by podtrhly krásu této panenky. Myslím, že jí nejvíc sluší právě červená, a to i díky její rtěnce. Připomíná mi zimní královnu, je to taková chladná kráska. Použila jsem šperky od Kačky - Zmrzlinky, které jsem si nechala u ní na zakázku vyrobit.

Promo foto
Zdroj: barbiecollector.com




Žádné komentáře:

Okomentovat