29. 4. 2012

Barbie Basics 2.5 - No. 14 a její nové jméno

30. dubna 2012

Nyní bych Vám chtěla představit druhou panenku, která také čekala na svoje nové jméno. Jak už jsem psala v článku "Dvě čtrnáctky", tato panenka se ke mě dostala od kamarádky Verči, ale původně patřila Katce - Zmrzlince, a u té se jmenovala Chrystal - pomáhala jsem jí s vymýšlením vhodného jména. Tato panenka mi prostě připomíná zimní královnu, tak to chtělo nějaké krystalické jméno.

Teď, když přišla ke mě, tak by měla mít nové jméno. Stále jsem přemýšlela o nějakém podobném krystalickém, třpytivém nebo jiném vhodném jménu. Vybírala jsem mezi Diamond - to je myslím dost třpytivé, Chanel - panenka je hodně elegantní anebo Miranda - připomíná mi Meryl Streep z filmu Ďábel nosí Pradu.

Takže tímto vyhlašuji anketu o nejvhodnější jméno dle Vás. Mě se k ní nejvíc asi líbí Chanel, co si o tom myslíte?

Chanel jsem na představení jejího nového jména oblékla stylově jako kdyby šla na párty. Dostala náušnice od Katky a botičky pro Integrity panenky. Jak by řekla moje dcera "je to taková třpytivka" 😉.




Žádné komentáře:

Okomentovat