17. 2. 2012

Ayumi s červenými střevíčky

18. února 2012

Nadešla příležitost k nafocení Ayumina outfitu, který se skládá zněkolika kousků, jež ke mě porůznu doputovaly. Jako první jsou to již v nadpisu zmíněné červené střevíčky - jsou od Fashion Royalty Vanessy Perrin. Ty se mi dostaly do rukou po výměně se Zuzkou za prádlo od "Poppy Parker Pillow Talk" spolu s modrými botkami pro Natalii. Původně jsem ještě rozmýšlela, jestli je dostane Kyori nebo Ayumi, nakonec ale padla volba na ni.Byla jsem za ně moc ráda, protože Ayumi mi přišla úplně nahá a botky se dost špatně shání.Při oblékání měla ještě na sobě červený top z vánočního přání. Ten se barevně ke střevíčkům hodil. Zbývalo ještě vymyslet zbytek. Zkusila jsem jí obléct džíny od Giselle, které jí překvapivě skvěle padly, dokonce jí sedí lépe. Zbývalo ještě něco přes top. Našla jsem černé sako od My Scene, které jsem ještě nikde nevyužila.No a poslední volbou byly nové náušnice od Niny. Objednala jsem si je u ní na MMB a několik dalších kousků, které budu postupně zařazovat. Tento styl oblečení se mi moc líbí, i já ráda chodím takto oblečená.










Žádné komentáře:

Okomentovat